ubat hati

.

Jumaat, 12 Ogos 2011

kali pertama membaca novel


kali pertama membaca novel adalah Denyut Kasih Medik, novel yg diberi oleh seseorang..
Dulu aku pling xsuka baca novel sbb xda manfaat just khayalan penulis..tp sebenarnya novel adalah medium terbaik untuk mengolah ayat atau penulisan..Pada asalnya aku tgk paper mengenai novel ini rasa tertarik jgk la nak baca, so aku suruh la someone sruh beli kat KL..selepas membaca aku rasa feeling lak untuk terus membaca sbb rentetan ayat yang menyebabkan rasa tertarik...rasa2 aku leh habiskan dlm masa 4 hari kot sampai xkuar bilik aku baca...yg penting aku tertarik cara dakwah n kewarakan Dr ini..nak je dia jd model untuk aku..tp xleh sbb aku nakal skit heheeh ...syabas la kerana menghasikan sebuah novel yg hebat pada pndangan aku la..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan